Pult centralizované ochrany

Pult Centralizované Ochrany (PCO) je operátorské pracoviště, přijímající zprávy z alarmů umístěných na střežených objektech. Operátor tyto zprávy vyhodnocuje a reaguje na ně podle jejich charakteru a důležitosti. Zabezpečovací systémy připojené na náš PCO jsou monitorovány 24 hodin denně.

Režim střežení, reakce na příjem poplachové zprávy z Vašeho objektu a další důležité věci jsou zakotveny ve Smlouvě o střežení. Vždy si můžete vybrat z různých variant služby, od nejjednodušší po nejkomfortnější podle toho, která Vám nejvíce vyhovuje a nejlépe splňuje Vaše požadavky.

Proč mít alarm napojen na PCO?

  • Protože pak nejste na všechno sami - operátoři PCO i naše výjezdové jednotky jsou vždy okamžitě připraveni řešit vzniklou událost - nikdy nejsou zrovna v divadle, v kině či daleko od Vás. Naopak, vždy jsou blízko Vás a kryjí Vám záda.
  • Protože si ušetříte peníze a starosti - pokud nejste připojeni na PCO a chcete si nechat posílat na svůj mobilní telefon SMS o poplachu nebo poruše, musíte si obvykle do alarmu dokoupit přenosové zařízení (GSM modul) a do něj opatřit SIM kartu a to něco stojí. Pokud jste napojeni na PCO, nic takového řešit nemusíte. Přenosové zařízení zajistíme a náklady na přenos jsou již součástí sjednaného tarifu.  
  • Protože vždy mluvíte s živým operátorem - v případě jakéhokoli problému mluvíte s živým operátorem, který Vám sdělí, co přesně se zrovna děje a poradí Vám, jak nejlépe vzniklou událost vyřešit.
  • Protože zákazníci připojení na náš PCO mají k dispozici technickou podporu - v případě technického problému lze tento konzultovat s technikem i mimo pracovní dobu.
  • Protože díky napojení získáte řadu dalších našich služeb zcela zdarma - například upozornění na nezapnutý alarm, automatické SMS o zakódování/odkódování, možnost uložení klíčů či jejich dovezení v případě ztráty Vašich vlastních, zasílání pravidelných měsíčních výpisů událostí z alarmu e-mailem nebo třeba zřízení aplikace MOJE PCO.

 Základní služby PCO

  • Nepřetržité sledování stavu objektu operátorem PCO
  • V případě signalizace narušení vyslání ozbrojené výjezdové skupiny
  • Zavedení hesla při výměně informací o střeženém objektu
  • Hlídání automatických testů a funkčnosti přenosové trasy
  • Sledování výpadku sítě a napětí záložního zdroje, informování uživatele o výpadku
  • Automatické hlídání zastřežení Vašeho objektu dle Vámi předem definované doby - už nezapomenete zapnout alarm
  • Monitorujeme také požár, únik plynu, únik vody, vlhkost, překročení mezních teplot prostředí nebo technologie

Komunikace s PCO

Veškerá události, přenesené z Vašeho alarmu na náš PCO a také komunikace operátora se zákazníkem a výjezdovými skupinami je nahrávána a následně archivována po dobu nejméně 2 měsíců. Při případném dalším řešení dané události (např. Policí ČR) jsou tak zcela přesně zdokumentovány časy vzniku událostí, dojezdových časů, narušené oblasti objektu a řada dalších důležitých informací, které kromě Policie uvítá například i Vaše pojišťovna.

Kontrola objektu

Pokud je ve smlouvě o střežení domluvena fyzická kontrola objektu, je při poplachu vyhlášeném Vaším alarmem (EZS) okamžitě vysláno nejbližší výjezdové vozidlo a navedeno k Vašemu objektu. Budete-li si přát, naši operátoři okamžitě zavolají na předem dohodnutá telefonní čísla a budou Vás nebo Vámi pověřené osoby informovat. V případě narušení objektu zajistíme fyzickou ostrahu objektu do příjezdu Policie ČR a majitele objektu. Ve výjezdových vozidlech je zabudované zařízení pro sledování polohy vozidla s archivací cest. Tím je umožněna naprosto přesná kontrola trasy těchto vozidel.

© CENTR PCO s.r.o. Všechna práva vyhrazena.